2011年8月29日 星期一

為朋友做張手作生日卡


封面完成照 

其他這張是我從不用的紙盒介出來用的 , 環保一點, 

用了自己做出來的像皮章點綴 , 效果都算可以 , ^_^ 






大家有沒有發現每張的色調都有點不同 , 你們比較喜歡那一種色調呢?





這個橡皮章是我超喜歡的一個 , 因為我喜歡這種花 .. (我的頭像也有它~~)
但 , 叫咩名呢 ??



左邊是最後用的 , 右邊是第一次試印出來的 , 你們喜歡左還是右呢?



原本仲諗緊後面點整好..玩玩下橡皮章,發現呢個效果都好靚~意外收獲  !!



最後是這樣的 .. 之後寫D咩 , ,,^0^ 緊係秘密啦 ~HAHAHA!



話說到今日都未有日睇過 , 我的BLOG , 嗯 , 我要去大家既BLOG 到交流下 識多D 朋友仔先 ~ 


PS.9月1日之後會很忙了..因為要返新工同埋返夜校..^ ^ 不過我會加油 , 同埋得閒就整下手作同橡皮章



沒有留言:

張貼留言