2013年3月21日 星期四

『飲食』素食多滋味♥波羅密素食大廚出馬Blogger活動(有送禮抽獎)

IMG_6235拷貝


大家看到首圖覺得這些是素菜嗎??一點都不像..很吸引..特別是串燒!
說了也不信..不過有圖有真相..唔到你唔信!哈哈
其實這是我真的很少吃素食,因為我是無肉不歡的..
而且總覺得不太好吃..有一點點抗拒,
而這次試食的機會..令我對素食大大改觀,
不但止多元化..而且味道很可口!!!
素食還比較健康呢,對要減肥的我是一大福音呢!!^0^
先謝謝波羅密的招待
還有這次也是跟好友 KATE 和JOYCE 一起去~~真好~~

這次我會割愛送出現金卷呢~詳情留意文未吧!!


先看看環境吧:D

很舒服的環境


有一定的空間感

外國人也愛吃素食!?





再來點背景資料吧~

波羅密素食 於二零零六年開業,服務宗旨是「廣結善緣,提倡健康素食」。

食物方面堅持「少油,少
鹽,少糖」的健康大原則,將傳統素菜元素的特色保留,並注入各地各國美食,創做出「波羅密」獨有的素菜風格。

素食的好處極多,具有美容護膚、益壽延年、降低膽固醇含量、減少腎臟負擔等眾多好處。

波羅密素食楺合了傳統與潮流的多元化素食
新典範,不但創作獨特迷人的清新口味,

而且堅持少鹽油,低
糖之烹調原則;選用優質的食材,配搭出新穎精緻而又琳琅萬千的美食。

他們的服務範圍除了提供午市、下午茶及晚市堂食外,亦擅長制作宴會菜式(如婚禮、生日宴、社團敍會、飲宴),豐儉由人

讓大家在繁囂的生活中,品嚐既健康又愜意的素菜,是他們的心願!


不多說了..到食物啦!!!

大推薦這杯桂圓羅漢果茶*原本見到有羅漢果感覺會唔好味..
但身邊的BLOGGER試飲完紛紛讚好...於是我都叫左杯黎飲..(正確黎講係一杯半~哈哈~)
桂圓味比較重,是女生喜歡的甜味..而又不完全掩蓋了羅漢果味..不錯的配搭呢!


一開始是叫了這杯朱古力(忘了完整名字),但味道較淡



這裡分別是3款春卷呢!用純植物油炸,沒油淋淋的感覺~





很喜歡拍花絮..食物都部都係相機食先


然後有師傅教我們整西檸千層呢..幾有功架..嘻..


完成品就是這樣的啦~


點了汁之後..酸酸的,幾開胃..外脆內軟..

PS.(打到黎呢到..我好肚餓..無食晚飯..加上依家係深夜2點半...><)


串燒什錦,食落口既質感同牛肉無疑..

睇樣同食落都完全唔覺得係素黎..太西利了!!


這個是素魚生刺生/素鮑魚 , 無睇錯..是魚生..
點了WASABI來食真係似刺生..


花絮時間..


咖喱魚蛋 , 反而喜歡羅白,夠味及夠淋


越式粉卷

這個乳豬點左酱汁食,皮夠脆!!好味~

椒鹽茶樹菇\雞肶菇
一向喜歡吃菇,聽老闆娘說是師傅創作的菜色,出面食唔到咖~
而且是人手撕再炸的~不錯不錯~


特備節目*到廚房參觀師傅炒菜


很難得可以入食肆的廚房...老闆娘都說是特別放我地入黎呢..

師傅手勢好純熟~

名字叫金榜題名 ,我對蘆筍,,麻麻地..
但整體清清地都幾好..


大蝦魚果沙律盤..食了2碗.>V<..水果很新鮮...

真係有蝦...^_^其實都係素黎咖!

這個覺得不夠咖哩味...但個羊腩質感又係好似肉..到底點解咁神奇?



黃金甲鍋粑..這個很香口..配上芝士和素肉粒..


蜜汁叉燒..雖然個樣好似黑左D..但你睇下面張圖..


與真叉燒無異呢!!而且味道都好似..好好味呀!!

懷舊碗仔翅..就是碗仔翅..沒什麼特別..

一連食左咁多野..真係好幸福^0^

很大方送了些禮品給我們呢~~謝謝了



好啦..我說好的送禮都真係會送既..
無理由得自己食好野..你地睇到洗晒口水咁又無份食既..
忠於我寫BLOG的原意..與人分享!
分享是樂趣,獨樂樂不如眾樂樂*:)

抽獎禮物:
1.$100現金卷(1張)1名
2.$50現金卷(滿$100可用1張)2名

如果想參加的話請移肉步去我的FB專頁

LIKE♥我的FACEBOOK專頁吧

玩法︰
1. 請「like/讚好」《Sumatisu Wong ::森麻徥梳》Fans Page
2. 請「like/讚好」
此post (請禁,有LINK)
3. 以「公開(即 public,選地球icon)」share(分享)此post到你的timeline(生活時報)中。
4. 等運到,完成!哈哈
5.如果超過3名參加者會以電腦抽籤
截止日期:26/3/2013 23:59:59






LIKE♥我的FACEBOOK專頁吧

謝謝你們細心看完了
請各位支持一下
LIKE
我的FACEBOOK專頁吧
加入專頁有更多資訊,最新消息和動態
還有你們的回覆與支持會成為我的動力:]



5 則留言:

  1. 手作透明樹脂小飾物店 の Little Dream Story2013年3月21日 晚上7:23

    Good 推介~~很吸引~~等我買返盒荳腐花食下先
    [版主回覆03/31/2013 02:13:45]^3^ thank!!

    回覆刪除
  2. 復活節快樂!!
    [版主回覆03/31/2013 02:14:04]復活節快樂呀~^^

    回覆刪除
  3. delicious!
    [版主回覆04/22/2013 04:09:03]YES

    回覆刪除
  4. 其實而家的素菜真是千變萬化!
    我連「魚生」也吃過!!
    [版主回覆04/22/2013 04:08:57]係呀..我都有試~

    回覆刪除
  5. 好吸引, 我都好想試下
    [版主回覆04/22/2013 04:08:43]^_^去試下啦~

    回覆刪除