2014年12月3日 星期三

『玩樂』貓出沒注意♥被治療(征服)的好去處



:3 好多好多的貓,已經被治療(征服)了

第一次去是男朋友給我的驚喜,這次跟朋友去,

特別帶了相機去捕捉喵星人的各種表情動作


先去片



馬上帶大家坐火箭進入 喵星球

是咁的,去星球要比入場費是常識吧(文末提供星球資料)

星球沒有廚房,只有飲品,大家也可以帶外買上去食


家有家規 喵星球有公約 ,請大家遵守 ~


在門口招待(睡覺)的是嬌嬌
睡得太甜了,忍不住要,嘈醒佢lol


是的,我們都好愛睡(hi~我是白雪雪)


芝士特別喜歡在高空瞓,哈哈


拜見王子LEO,等我幫你按摩下

實在太有氣質喇

其實...其實我中意左蛋黃好耐..佢個樣真係好蠢,仲好為食,同埋好懶

韭菜餃之一秒變兔仔

蛋黃 , 你諗緊咩呀?

可以抱到王子太榮幸喇

白菜餃:你影左好多張喇,你唔累我都累啦


佢地好鍾意呢條披肩



佢地對於入侵者既物品好有興趣
(其實圖中就係儲物櫃,可以放隨身物品入去)

我地好想出去出面呀~~

當有零食係手,即刻萬千寵愛在一身
好攪笑,雖然望住你,但唔會全部跳上黎,會優雅地等你餵到嘴邊


呢到都有不少game玩,不過黎得緊係陪左喵星人先

公主Leia,佢真係好靚好靚,d毛好柔軟

白菜餃:你地慢慢玩,我瞓陣先

佢係肥豬王呀,但點睇都唔似



哈哈, 我想影既時候,鏡一郁,肥豬王就衝上黎

tiger的背影

姐姐你唔好玩電話啦

好動的肥豬王都會眼瞓既一刻!?

溫馨提示..看圖識字啦,不過呢到會有除毛碌碌借比大家用





貓貓始終都係受不住紙箱的引誘
(據聞已坐爆好多個箱)

遊戲看守所所長


下次再黎探你地啦!

係不知不覺就玩左2個鐘,影左4百幾張相

如果大家都想去探佢地可以去睇下CatsPlanetHK的fb page



❤ 森麻魚有本攝錄誌 ☺ ♫ Blog link:



聯絡
sumatisuwong@gmail.com 

沒有留言:

張貼留言